Table of Contents
Ik moet die parking zelf betalen wordt niet betaald door de baas en altijd 4 nachten weg loopt lekker op dan einde van de maand Hopelijk komt het zo ver voor de toekomstige chauffeurs Mee eens Waarom enkel maar beperkingen en restricties voor de chauffeurs en transport sector? Wanneer eens positieve tegemoetkomingen,.
Waar je gratis kunt staan met je camper (vrachtwagen kleuren). Waarom moet ik betalen terwijl ik aan het werk ben. Helemaal mee eens. Bij ons in het dorp is ook zo’n parkeerplaats wel voorzien van zeer net sanitair zelfs wasmachine en droger en ze hebben de mogelijkheid gebruik te maken van elektrisch fornuis dit is dus van een firma die bij velen als slecht bekend staat
Maar dat is dan het enige minpuntje aan deze parking Deftig inrichten, eerlijke prijzen, en anders liever niet!! Deze mensen werken ook hard voor onze luxe!! Volledig me akkoord, zo moet zijn Tegenwoordig ben je steeds groter melkkoe in het het transport rij je een uur te lang. Zelfs voor onze verplichte rust moet je ook zwaar betalen.
BAZEN , want die sjoemelen d’er maar op los ! ! ! Helemaal mee eens In Engeland betaal je bij een service 35 pond omgereken 40 euro en daarvoor krijg je een openbare pisbak. Douche zet je je hond nog niet onder. hoeveel km gaat een vrachtwagen mee. Hou mijn hart vast voor alle plannen. Mijn baas betaald de parking niet
Dus wild parkeren blijft. Vooral niet doen !!! Waarom eerlijke transport bedrijven nog meer kosten geven ? Kijk naar Duitsland die bouwen steeds meer parkings …. Geheel gratis… - ongeval gisteren met vrachtwagen. nee alles betaald maken is zeker de oplossing niet dat betekent nog meer ( zoals jullie die oostblokkers noemen ) culturen die op de vluchtstrook parkeren en de eerlijke bedrijven kunnen dan die laatste paar euro winst in het parkeergeld steken …
Dan kan de wegenbelasting de brandstofprijzen omlaag halen en van het tol geld parkings en wegen gebouwd worden … - revisie van motoren en revisie versnellingsbakken. Als de inspectie leefomgeving en transport dan ook nog eens zou gaan werken ( zoals het vastgesteld staat in de eu ) dan zou de wereld een heel stuk eerlijker worden …
Bij truckstops is het sanitair oke. Maar inkopen doen vergt reisplannen. wielbasis vrachtwagen. In Engeland is het beter bij de services. maar daar betaal je gemiddeld 30 pond en stelen ze alsnog je diesel/onderdelen/vracht. Autohofs in Duitsland zijn het beste naar mijn mening. Vaak vlakbij een dorp en genoeg sanitair. In Nederland heb je 1 wc voor 30 parkeerplaatsen langs de snelweg en geen douches
Sta nu in Roemenië op zo,'n parking. Daar kunnen ze in west Europa een voorbeeld aannemen Goed gesproken. Nu nog zien dat er wat gebeurt. Er wordt al jaren over parkeerplaatsen gepraat maar geen actie ondernemen. Ja, iedereen weet toch dat je in Engeland de hoofdprijs betaald voor een parking? In landen als Spanje, Italië, Frankrijk, Portugal sta je bijna altijd gratis.
En dan heb je nog landen als bv Duitsland. Daar betaal je een euro of 12 om de hele nacht te parkeren. En krijg je daarvan 10 of 8 verrekend bij het eten (hoeveel europallets in een vrachtwagen). Is dit nu echt zo’n ramp? Ga eens met je personenwagen naar een middelgrote stad en parkeer daar je wagen
Wornitsz €35 Valenciennas, 45 uur €72 inclusief 1x gratis douche. En dat was 3 jaar geleden. Reau €30 Langres £30 uhrsleben heb je ook gelijk de duurste, en tegenwoordig slechtste van Duitsland te pakken. stickers vrachtwagen. En 30 euro is achter de slagboom, aan de andere kant van het hek betaal je geloof ik maar 12 euro
Valenciennes, Reau, Vemars en noem maar op. Maar de transporteurs die daar moeten staan iov de klant. Berekenen deze kosten ook door aan de klant Niks optegen als je dr eten kan en douche en je het terug krijgt als er eet Liever niet betaald parkeren !!!! Waardeloos, zorg voor gewoon vrije plekken langs de ( rijks) wegen , die kooien zijn voor wilde beesten..
Blikken plees Betalen we al niet genoeg onderweg. Voor alles en nog wat (speelgoed vrachtwagen). Wat verdiend manneke staat niet aan ons ´ ze vinden geen chauffeurs meer in belgie´ is da niet logisch!!!! Volledig me akkoord, zo moet zijn Elk mens wil normale huiselijke sfeer met zijn rust. Zulks parking is armoe , alles is hufter proof
Gewoon gezellig in een dorpskern met een wc is teveel gevraagd , ze willen wel de lusten maar niet de lasten. Er komen toch steeds minder Nederlandse chauffeurs, want het vak is totaal verziekt. Je wordt overal als stuk vuil gezien. Blij dat ik volgend jaar na 45 jaar internationaal transport met pensioen kan .hoef ik niet achter een hek te gaan staan en nog betalen ook voor niets Niemand anders rijd met deze vrachtwagen dus geen probleem Sta hier helemaal achter.
Ze zullen mij niet zien op deze (gevangenissen) parkeerplaatsen! Maar dat er wat gedaan moet worden aan parkeergelegenheid is wel duidelijk. tachograaf vrachtwagen (Vrachtwagenopbouw en vrachtwagenhydrauliek). Waarom moeten wij dat betalen ??? Haal lekker het geld bij de mensen die zo genaamd last van ons hebben ! Dan is iedereen ineens heel vriendelijk denk ik !!! Laten we het goed regelen in Europa Lees ik
Maar begin eerst eens met de bestaande parkeerplaatsen langs de snel te vergroten. Dat kan bij heel veel al door het opnieuw in te gaan delen. tatra vrachtwagen. Ben ermee gestopt na 45 jaar, was een geweldige tijd met toffe collega's. Het internationale vervoer was nog een avontuur dat voor veel uitdagingen maar ook heel wat voldoening zorgde
Te beginnen met de just-in-time diensten, waar je van 's morgens tot 's avonds al een chronometer voor je neus kreeg, terwijl de verkeerssituaties in de meeste gevallen steeds hectischer werden. Het hek was helemaal van de dam met de invoer van de goedkope arbeidskrachten uit het oosten (nee niet de drie wijzen), die er toch wel heel andere gedragregels op na hielden en tevens een kompleet verschillende interpretatie van bestaande verkeersregels en voorschriften op na hielden.
Op een gegeven moment stelt men plotseling en 'onverwacht' vast dat de toestand volledig uit de hand is gelopen - hogedrukreiniger vrachtwagen. Eigenaardig toch dat het zo moeilijk is om jonge chauffeurs te motiveren voor het o zo mooie beroep van vrachtrijder. Privatisering van parkings en het verplicht verblijven op zulke parkings vind ik geen slecht idee op zich, maar verplicht de uitbater dan ook om m in te richten zoals de duitse autohofen
En zorg anders dat we kunnen parkeren bij industrieterreinen waar een supermarkt bij is. Eens met het genoemde Veel van deze betaalde parkeerplaatsen zijn verboden voor ADR transporten. Dus ik kan er al geen gebruik van maken, al zou ik het willen, wat ik dus niet doe. Is pure diefstal en de voor wie is die beveiliging? Niet voor de chauffeur.
Ze kunnen de Covid nog niets eens centraal regelen Adr mag ook niet overal Het is belachelijk dat daar ook nog geld aan verdient moet worden de overheid verdient ook al aan de tol die de vrachtwagen moeten betalen hoort gewoon bij de infrastructuur goede douche wc voldoende parkeerplaats en niet te vergeten vertier voor de chauffeursEn de weekend rust van 48 uur dient gewoon thuis te zijn en niet op een parkeerplaats Waar jou baas dat zou willen dat is gewoon een recht die de chauffeurs hebben daar moeten de overheid eens harder op controlerenConclusie de overheid schiet te kort en verlegt het probleem bij de chauffeurs Helemaal mee eens Stop uitbuiting van chauffeurs.
Ik zeg erbij ik heb er niks mee te maken want iedere avond (dag in mijn geval als nachtchauffeur) thuis. Maar hoe we als chaufdsur behandeld worden is niet normaal. We zijn de paria's onder de bevolking - gewicht trekker vrachtwagen. En worden als stront behandeld. Als er aan mij gevraagd wordt "is dat wat het chauffeursberoep ???" Dan zeg ik volmondig nee ik vind van niet want het hele transport is gewoon verrot
Stond net bij de servises bij Oxford op de m40.......30 pond voor 24u !!! Volledig mee eens, echter dient er ook ruim plaats zijn voor ADR voertuigen. De vervoerde goederen vallen vaak onder "hoogrisico stoffen" mbt terrorisme. Vanwege de hekken is ADR vaak verboden, maar veilig parkeren is een vereiste.
Mijn mening is dat ze wel heel erg door slaan omtrent de chauffeurs. vrachtwagen camper mercedes. Er zijn steeds minder wegrestaurant waar we s'avonds terecht kunnen of die wat er nog zijn ,staan om 18 a 19u bomvol. Nu worden we maar verdrongen na een betaald parkeerterrein waar de prijzen gewoon weg asociaal zijn en verder niks bij zit
Ze maken het de restaurants wel zo moeilijk dat er daar ook steeds meer van sluiten. We leven al gemiddeld tussen de 12 en 15u per dag in de cabine. Er blijft straks geen Nederlandse chauffeur meer over!!!! Er moet zeker dingen veranderen aan grote parkeerplaatsen. Misschien t Duitsche principe overnemen van t bekende autohof principe, en betalen met de brandstof pas, En dan vinden ze het ook nog gek dat er een chauffeurs tekort is , wie wil dit werk nog doen dan ? Er is toch geen ruk meer aan Helemaal mee eens dat dit fatsoenlijk geregeld moet worden.
Het dumpen van goedkope arbeiders met een vrachtwagen die hier maanden vertoeven overal troep achter laten en parkeerplaatsen bezet houden plus parkeerplaatsen die gesloten worden voor trucks oh wat zijn we toch een onmisbare schakel in de economie maar je word overal uitgescheten transport is ziek Dit is het zoveelste bericht over de parkings ze doen toch waar ze zin in hebben want het is een grote melkkoe Dat aan parkeerkosten slaat nergens op inderdaad. - vrachtwagen met trailer
In Duitsland kost een hectare grond tegenwoordig al gauw 120, 130.000 euro dus reken maar uit. In het voorbeeld word Engeland weergegeven. Daar zijn de prijzen zowiezo veel hoger dan op het vasteland Dat is wel zeker,hebben weer iets gevonden,om geld af te troggelen, gaat nergens meer over ,en om 18. vrachtwagen chaffeur.00 ,staan de meeste parkeerplaatsen vol Voodat we überhaupt praten over betaald parkeren, moeten we het eerst hebben over het parkeren in het algemeen en de steeds mindere locaties daarvoor
Betaalde parking Hazeldonk mag je niet meer met een draaiende koelmotor staan. Dus koelers die geladen zijn met koel-of vriesproduct kunnen kunnen daar niet overnachten. Ook lekker geregeld Onze bazen betalen al voor het wegennet dus zou het logisch moeten zijn dat dit gratis is. Ook de prijzen in de shops zouden normaal moeten zijn.
EU WIL 90% CO2-REDUCTIE Vrouwen in de kijker PB- PP 3/1238 BELGIE(N) - BELGIQUE JAARGANG 33 I NUMMER 342 I MAART 2023 Transport & Logistiek magazine (P409431)afgiftekantoor Gent-Xverschijnt maandelijks (behalve in juli en augustus) V.U. iveco vrachtwagen modellen. Lode Verkinderen, Transport en Logistiek Vlaanderen, Land van Rodelaan 20, B-9050 Gentbrugge Iedereen die al even rondloopt in Vlaanderen, kent de geschiedenis van het viaduct van Gentbrugge
Voortaan mochten personenwagens maar 90 km/h rijden, aan dezelfde snelheid als de vrachtwagens. In 2021 kreeg het viaduct opnieuw een grondige opknapbeurt. Maar de omwonenden klaagden meer dan ooit over te veel lawaai. Zonder voorafgaand overleg met de transportsector nam de Vlaamse overheid snel een beslissing (vrachtwagen camper mercedes). Het resultaat: een proef sinds eind 2022 met voor vrachtwagens een verlaging van de snelheid naar maximaal 70 km/h
Op internetfora ontstond meteen een spontane beweging van chauffeurs voor wie de maat vol was. Uit onvrede met de beslissing beginnen ze systematisch te toeteren wanneer ze op het viaduct voorbijrijden. Voor TLV is dit claxonneren niet het juiste antwoord. Je gaat er nergens zieltjes mee winnen. Maar we hebben wel alle begrip voor de diepgewortelde ontevredenheid van de chauffeurs.
En om even bij de wegen te blijven: vrachtwagens betalen jaarlijks alleen al in Vlaanderen ruim een half miljard Euro aan kilometerheffing. weekendrust vrachtwagen. Dan is het toch normaal om langs de snelwegen te verwachten dat er voldoende parkings zijn én dat het sanitair er proper is? Niets is minder waar. Bij de laad- en losplaatsen worden onze medewerkers al niet veel beter behandeld, alsof ze niet goederen brengen, maar ongewenst ongedierte of zo
Navigation
Latest Posts
Vrachtwagen Man
Gordijnen Vrachtwagen Tweedehands
Vrachtwagen Little Tikes